söndag 3 februari 2013

♥ Calgary.

Alltså, den här staden. Det här landet. Så jäkla bra bara.
Igår åkte jag till Crossiron Mills med två schyssta b-rudar och kvällen spenderades downtown med australiensiska (stavning?) nannyn next door. Blev dock ett lite tvärt avslut på kvällen men innan det var det trevligt.

Imorgon börjar jobbet igen, tiden går alldeles för fort tycker jag. På onsdag lägger jag på en siffra på min ålder och det är också på onsdag en månad sen jag landade i Kanada. Konstigt.

Nu har jag precis beställt en alla hjärtans dag present till hela familjen hemma, längtar så tills dom får den! Saknar alla hemma något otroligt men jag är samtidigt så himla glad över att vara här.

Men nu ska den här positiva tjejen avsluta dagen, så godnatt hörreni!