tisdag 16 oktober 2012

åh nej, ytterligare en nannyblogg!

.

Om nästan exakt tre månader kommer jag sitta på ett flygplan med destination Kanada. Efter många om och men bestämde jag mig för att åka till Calgary för att jobba som nanny.

Efter att det blev officiellt och allting är färdigt med familjen och datum för flytten så har mina känslor helt och hållet spårat ur. Jag är helt överlycklig, förväntansfull, otålig, livrädd, nervös och lugn på samma gång.

Men jag tänker såhär, hur kan det bli annat än perfekt i en stad som ser ut såhär!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar