tisdag 23 oktober 2012

to make each day count.

Nu har jag fyllt i ungefärligen 52 tusen papper inför flytten till Kanada. Det är polisregister och friskintyg och vaccinationspapper och passansökningar. Jösses vad mycket det är som måste fixas och ändå är mitt största bekymmer hur många chokladkakor och kaviartuber som jag kommer att ha plats för i väskan.

Jaja, skönt att allt som är kvar är att vänta nu. Och medan jag väntar passar jag på att äta fruktsallad och titta på titanic för sjutusende gången i år. Det tycker jag att jag förtjänar efter hur mycket jag har slitit idag.


Puss och godnatt,
Dawson, Nicole Dawson. (I fookin' wish!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar