Det kunde ha varit värre. Lite snö dör jag inte av och julen kommer att bli helt perfekt ändå. Nästan hela familjen är samlad, det fattas endast ett stycke storebror med familj. MEN dom fina människorna får jag träffa ändå när jag mellanlandar i England på väg till Kanada. Jag tror jag ska slänga ner småfolket i bagaget när jag åker, dom växer upp så himla fort och jag vill inte missa en sekund till.
Brorsdottern Amber som nyss kröp omkring som en liten knubbig och väldigt söt bebis är nu en vacker nioårig flicka som ifrågasätter mina klädval och som vinner varenda diskussion mot sin pappa. Konstigt kan jag tycka att det gick så fort alltihopa.
Nej om jag skulle ta och återvända till uppesittarkvällen med familjen kanske, ja så får det bli.
På återseende! ♥
två av mina fyra hjärtedelar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar