Bankkonto fixat! Bankmannen frågade för övrigt vad jag tyckte om Sveriges grannland Pinland, nej jag hörde inte fel, han bokstaverade även när han såg mitt frågande ansiktsuttryck. Fint tycker jag.
Sitter i detta nu och försöker åtgärda min musiksmak som råkat halka in på countryvägen på senaste,
har spelat lil wayne och kid cudi på repeat dom senaste timmarna, inte för att lil wayne och kid cudi är någon oerhörd förbättring men ändå.
Är trött som bara den idag. trött och lider av att jag saknar några eller snarare någon. Hu, ett helt år av saknad kvar - bara tanken dödar mig nästan.
Nu ska jag se på nya Hart of Dixie och falla ytterligare för den där Wade.
& här får ni lite tjusiga bilder, varsegooooooooood!






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar