onsdag 30 januari 2013

time goes by!

Jösses vad fort tiden går. Idag har jag bott i West Park i tre veckor.
Tänk att det har gått tre hela veckor sen jag lämnade Gatwick och höll på att svimma av nervositet!

Jag förstår varför lille papsen har hemlängtan, Kanada är verkligen så bra så bra!
Nannymamman frågade idag (igen) om jag kan tänka mig att förlänga kontraktet med ett år. Det känns fortfarande på tok för tidigt att svara på men jag har sagt att jag ska fundera på saken.
Nog för att jag älskar att bo här, jag älskar mitt jobb, barnen är så fina och deras föräldrar är bland dom trevligaste människorna jag träffat så har jag ändå "mitt hem" långt, långt härifrån. Vi får väl se helt enkelt.


Nu ska jag läsa resten av kvällen så att jag klarar av mitt muntliga (!!) prov imorgon bitti, usch vad trist men när det är färdigt så är det snart helg, vilket innebär att jag får träffa massa fina nannies! Hurra!

Jaja, plugga var det ja..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar