FINALLY, jag har jetlaggat färdigt och min sömn är tillbaka.
fantastiskt att det tog sisådär 2 veckor av insomnia men bättre sent än aldrig.
Idag ska jag öppna bankkonto, eller om två timmar rättare sagt.
Så himla mycket enklare än när jag bodde i England, där jag behövde ett jobb för att öppna bankkonto och ett bankkonto för att få ett jobb. klurigt värre!
Allt jag behöver här är ett stycke pass och en räkning i mitt namn (mobilabonnemang.) Easy peasy med andra ord!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar