söndag 13 januari 2013

fina familjen.

GOD MORGON.

vaknade för cirkus en timme sedan och har precis avslutat ett långt skypesamtal med fina familjen. Jag hade den stora turen att få prata med båda päronen och bröderna som slutar på "in". Dog Dylan var också med på ett hörn och var onekligen förbryllad över hur skype fungerar då han kunde både se och höra mig men that was it.

Idag ska jag och Jory iväg och storhandla mat och efter det väntar en middag med Carolyns kusin.
Jag trivs fortfarande hur bra som helst med livet i nordamerikat och imorgon börjar första riktiga jobbveckan. spääännande.

Nej, Carpe Diem Nicole. bloggen får vänta. Adjöss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar