.. and I don't feel fine at all.
Nu är det bara en natts sömn kvar att stryka innan jag sätter mig på flygplanet som ska ta mig hela vägen bort till Calgary. Jag är helt jäkla skräckslagen om sanningen ska fram. HERREGUD vad har jag gett mig in på ?! Just nu känner jag bara för att klicka mig in på ryanairs hemsida och boka en biljett hem till Sverige igen, där jag känner alla och där jag är hemma. Men icke sa nicke, istället ska jag tvärs över havet och ännu längre bort än så. Får hoppas att nervositeten har släppt någorlunda imorgon för har den inte det så kommer jag garanterat att dö av hjärtstillestånd.
Vi hörs när jag är i Kanadat, om hjärtat håller det vill säga.
Hejdå tryggheten och my world as I know it.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar