tisdag 15 januari 2013

Jag har en lista, det har inte du!!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Robin gjorde ALLT för att slippa prata med mig på skype, borde egentligen inte göra mig glad men att se honom komma stressande med förkläde och en skål champinjoner bara för syns skull var ganska underhållande. Han lagade alltså ingen mat utan ville bara att det skulle se så ut för att slippa konversera med sin syster.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag kollade på youtube-klipp och försökte ta mig upp ur sängen.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på Big Bang Theory och åt chips.

Det sista du sa högt? I'll be downstairs.

Det senaste någon sa till dig: Good night Nicold ?

Vad har du druckit idag? Flera liter kaffe, vatten och en earl grey latte som var godast i världen.


Vad var det senaste du åt? En bit citronbröd och väldigt många salt&vinäger chips. nice kombo.

Vad var det senaste du köpte? Sist jag köpte något var sushi på flygplatsen i England.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.


Vad är det för väder hos dig nu? Vintrigt men inte för kallt.

Godaste glassmaken? Vanilla!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp.


Sover du tungt? Nej, vaknar av minsta lilla.

Drömmer du mardrömmar? Nästan aldrig.

Trivs du med ditt jobb? Jag älskart! Hur gött är det inte att bara leka hela dagarna och ändå få kosing?


Favoritklädsel? Ibland min one piece, ibland baggy jeans och keps, ibland supertjusig klänning. Det beror på.

Favoritlåt just nu? Mistletoe med Justin Bieber................ can not help it.

Vad ser du om du tittar till höger? En fåtölj, en tv, en fotbollströja och en eldstad?


Vad gör dig glad just nu? Att jag vet att jag gjorde rätt val när jag flyttade till Kanada. nöjdare än såhär har jag aldrig varit.

Vad ska du göra härnäst? Äta lite ost, ta ett bad och sova.

Höger el vänsterhänt? Högerhänt.


Humör just nu? Tröttast i världen.

Favoritgodis? Djungelvrååååååål. hehe.

Kläder just nu? Jeans som är för stora och en t-shirt som är för ball.


Sommarplaner? Inga planer överhuvudtaget. Jag vill på Calgary stampede och förhoppningsvis dyker min mama upp!

Hur många kuddar sover du med? 6 stycken.

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska i Sverige, morgonmänniska i Kanada tydligen.


Vad är viktigast för dig? Att mina nära och kära är lyckliga och friska.

Är du kittlig? Nope.

Snarkar du? Vet faktiskt inte. Har inte hört något iallafall.


Stjärntecken? Vattuman.

Stökigt el välstädat? Välstädat! Tack Camilla!

Vad längtar du mest efter just nu? Finns inget jag längtar efter, jag har det ganska så bra just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar