Första riktiga dagen av jobbet är avklarad, finito, över.
Jag skulle tippa på att 77 procent av dagen har handlat om pippi långstrump och resterande tid har gått åt till att äta toast. Dom här två små människorna är verkligen bedårande!
Med det sagt måste jag dock påpeka att jag är fullständigt utmattad så nu ska jag snart avrunda dagen med några avsnitt av workaholics och en liter fanta. nyttig tjej right here.
Imorgon ska det vara lite varmare i Calgary vilket innebär att flickorna får vistas utomhus, vilket i sin tur innebär att jag kan vistas utomhus, vilket i SIN tur innebär att jag blir en lycklig själ igen.
Det var nog allt. God kväll!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar