fredag 11 januari 2013

Hello Canada, tell me how you doing?

Jag tog mig hit. Jag tog mig hit och jag är så lycklig över att allt har gått suveränt!

Världens längsta resa började onsdag klockan 5.30 am engelsk tid och avslutades vid 5 pm kanadensisk tid. Jag orkar inte räkna ut den exakta tiden men det var inget kort projekt.
Flög med Air Transat och att sitta i en flygstol av samma kvalitet som ryanairs i 9 timmar var ingen höjdare, kunde knappt gå när det var dags för avstigning så note to self: gör om gör rätt inför nästa resa över atlanten.

Hur som haver, familjen här är fantastisk. Föräldrarna är supertrevliga och barnen är galet söta. Jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet, handen i handsken, harry på hogwarts etcetc.

Nu är klockan snart 20 i 9 på morgonen och jag funderar på att kliva ur sängen och starta dagen. eller så låter jag bli och ligger kvar och ser på några avsnitt av workaholics först. Tror det blir alternativ nummer två.

Later skater!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar