lördag 12 januari 2013

I like it a lot.

Herre min skapare vad jag är glad över att jag flyttade till Kanada.
Varför min pappa gick med på att lämna det här för att flytta till Sverige är nog tidernas största mysterium! Jag kommer aldrig att vilja flytta härifrån.

Igår åkte jag och Carolyn till en stor shoppingmall, vi åt middag på en jättefin restaurang och köpte allt som jag behöver till min lägenhet. Skaffade också ett kanadensiskt mobilnummer och killen i mobilbutiken frågade om jag ville följa med honom till Seattle på en nirvanautställning. Det ville jag inte.

Mitt dygn är fortfarande galet fel och jag vaknar hela nätterna och runt sextiden är det inte någon ideé att försöka somna om utan då är det bara att starta dagen.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning, ska på musikklass med dom små och sen på tour i staden.

See you soon maccaroon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar